بهترین دوره ها و گواهینامه های آموزشی جستجوگرها (رایگان و پرداخت شده)

 شما احتمالا می دانید که چقدر مهم است به ترکیب استراتژی جستجوگرها قابل ملاحظه ای صالح و موثر را به تلاش های بازاریابی وابسته خود را.


با خواندن برخی از مقالات عالی Mobidea آکادمی نوشته شده در مورد جستجوگرها، شما قادر به درک چگونگی نوشتن جستجوگرها دوستانه محتوا، چه مراحل جستجوگرها را در مورد شما اتفاق می افتد به یک مدیر وب سایت، و بسیاری از جنبه های مختلف است که ما برای شما پوشش داده شده برای بررسی.


اما حالا ميخوام يه چيز ديگم بهت بدم


این چیزی خواهد بود که به شما اجازه خواهد داد تا راه دانش خود را فراتر از مرزهای مغز شلوغ خود را گسترش دهد.


براي اين کار آماده اي؟


سپس شروع به خواندن این مقاله شگفت انگیز!


سئو چيه؟

بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها) اساسا عمل افزایش هر دو کیفیت و کمیت ترافیک رفتن به وب سایت خود را از طریق نتایج آلی از موتورهای جستجو است.


منظورم از کیفیت ترافیک چیست؟


این در مورد جذب بازدید کنندگان که کاربران وب سایت تصادفی نیست.


این در مورد گرفتن آن دسته از کاربران فوق العاده خاص که واقعا علاقه مند به محصولات شما باید به فروش می رسانند.


کميت چي؟


همه چي در مورد چيه؟


این در حالی است که پس از بخش کیفیت.


بیایید تصور کنید که شما آن کاربران با کیفیت.


اینها سنگهای قیمتی هستند.


تبلیغات


آنها افرادی هستند که به وضوح محتوای شما یا محصولات شما را دوست دارند.


حالا، چي؟


حالا بيشتر ميخواي .


هر چه انسان ها روی صفحات نتایج موتور جستجو کلیک کنند، ترافیک بیشتری خواهد داشت.


ترافيک بيشتر هميشه بهتره داداش


اما چگونه می توانید در مورد داشتن ترافیک با کیفیت بالاتر یاد بگیرید؟


چگونه می توانید اصول اولیه جستجوگرها و برخی از سئو بهترین شیوه ها را یاد بگیرند تا مطمئن شوید که شما همه برای عظمت مجموعه?


به خواندن ادامه بده!


چرا باید یک دوره جستجوگرها و یا گواهینامه دریافت کنید؟

یک دوره جستجوگرها معمولا یک برنامه گواهی شده است که اجازه می دهد تا شما را به مطالعه و شیرجه رفتن به یک یا بسیاری از جنبه های جستجوگرها است.


برخی از دوره هایی که تنها در خارج از صفحه جستجوگرها تخصصی وجود دارد, دیگران که شیرجه رفتن به جستجوگرها در صفحه, دیگران که به شما یاد می دهد که چگونه به صنایع دستی بهترین استراتژی تحقیق کلمه کلیدی برای گرفتن انفجار بیشتر برای جستجوگرها باک خود را, و غیره.


گواهینامه جستجوگرها معمولا یک تجربه آموزشی اضافی شما می توانید لذت ببرید پس از داشتن از طریق برخی از دوره های جستجوگرها رفته است.


گواهینامه های جستجوگرها معمولاً آموزش های پیشرفته سئو را ارائه می دهند و به یادگیرندگان کمک می کنند تا در زمینه جستجوگرها متخصص شوند.


چگونه?


با کارآمد در حال توسعه مهارت های خود را به طوری که برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو، افزایش ترافیک وب سایت کلی، و یا حتی بهینه سازی برای کلمات کلیدی خاص، هدفمند است.


چرا باید در آموزش جستجوگرها سرمایه گذاری کنید؟

شما عبارت زیر را شنیده اید:


"درست مثل دوچرخه سواری است."


این اساسا به شما اجازه می دهد تا درک کنید که چیزی تقریبا غریزی است.


توانایی شما نیاز به مانور آن و یا بازی با آن زندگی می کند در شما برای همیشه پس از شما را از طریق روند یادگیری مهارت خاص رفته است.


هنگامی که شما به دست آوردن یک مهارت است که "مانند دوچرخه سواری" شما نمی خواهد آن را دوباره یاد بگیرند.


خوبی...


جستجوگرها دقیقا برعکس است.


جستجوگرها مجموعه پیچیده ای از متدولوژی ها و تکنیک های طراحی شده برای اطمینان از محتوایی که ایجاد می کنید ریز کوک شده و آماده می شود 

100 بیش از شانه فیلم آموزش (و در حال رشد) 20 قالب از پیش ساخته شده را به پیاده سازی نسیم 50 گام به گام اسناد فرایند پشت صحنه نگاه کنید که چگونه رابی تجزیه و تحلیل کسب و کار واقعی جامعه اسلک خصوصی پر از بازاریابی حرفه ای دسترسی مادام العمر به تمام محتوای فعلی و جدید playbook اگر شما به دنبال آموزش جستجوگرها است که به شما ابزار و فرایند برای آموزش کارکنان، برون سپاری وظایف جستجوگرها ، زمین مشتریان جدید و / یا ساخت مهارت های ارزشمند ، من به شدت توصیه چک کردن کتاب پخش جستجوگرها.  قیمت یک بار: $497 4. یواست سئو آموزش


احساس می کنم Yoast پلاگین وردپرس شگفت انگیز است؟  منم همین طور!  اما آیا می دانستید که پلت فرم نیز به شما این شانس را می دهد که راه عمیق زمانی که آن را به تسلط جستجوگرها می آید؟  درسته!  دوره های آنلاین Yoast در اینجا به شما آموزش در مورد جنبه های مختلف مختلف است.  آموزش جستجوگرها خود را فوق العاده کامل ، به روز شده است ، و شما می دانید که شما گرفتن برخی از اطلاعات بزرگ به دلیل اجازه دهید آن روبرو : این Yoast.  اين آدما سئو رو ميشناسن  شما دوره هایی برای جستجوگرها برای وردپرس ، آموزش سئو کپی نویسی ، آموزش در مورد ساختار سایت ، و غیره.  دوره رایگان آنها همچنین یک دوره رایگان برای مبتدیان.  قیمت ها از البته به دوره دیگر متفاوت است.  ارزان ترین دوره: 39 € گران ترین دوره: $199 بسته از دوره: $699 دومی همه در یک آموزش است که به شما می دهد نگاه عمیق به همه چیز جستجوگرها.  سرمایه گذاری در این ماژول خاص ممکن است بهترین چیز برای شما باشد.  5. طرح جستجوگرها دقیق


طرح جستجوگرها دقیق شامل بیش از 150 فیلم در تمام جنبه های جستجوگرها ، از ساختمان لینک ، تحقیقات کلمه کلیدی ، در سایت جستجوگرها ، بازاریابی محتوا و بیشتر.  این بسیار مهم بود به خالق (ViperChill گلن Allsopp) که او نه تنها قرار داده از "در عین حال یکی دیگر از دوره آنلاین" بنابراین او مطمئن برای به اشتراک گذاشتن تعدادی از تاکتیک های او تا به حال دیده می شود به اشتراک گذاشته شده در جای دیگر آنلاین قبل از, و واکنش اولیه به کسانی که باور نکردنی بوده است.  سئو بلوپرینت در کرک یا نظریه نیست بلکه بر اساس تجربه دنیای واقعی از کار با برخی از بزرگترین برندها در وب است. تعداد کمی از آنها هر ماه میلیون ها بازدید کننده از گوگل دریافت می کنند.  پشت وب سایت به نظر می رسد مانند هیچ دوره آموزشی دیگر، با نظرات تحت هر ویدیو است که به شما اجازه می دهد به بحث در مورد هر جنبه ممکن از آموزش شما ممکن است درک نمی کند.  نتیجه نهایی این است که شما قادر به قرض گرفتن از بسیاری از جنبه های چارچوب جستجوگرها برای ایجاد یک استراتژی جستجوگرها کلی برای چه نوع از کسب و کار شما در متمرکز شده است.  6. سئو دوره آموزشی توسط Moz


موز یکی از بهترین و قابل اعتمادترین منابع دانش جستجوگرها است.  این جایی است که دوره های جستجوگرها و آموزش های فراوان است.  شما می توانید چند کلاس و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحقیقات کلمات کلیدی ، جستجوگرها ممیزی سایت ، در صفحه جستجوگرها ، ساختمان لینک ، گزارش در جستجوگرها ، و خیلی بیشتر.  حتی این شانس برای رفتن برای آموزش جستجوگرها سفارشی وجود دارد.  یعنی چه?  این بدان معنی است که شما را وادار به ساخت یک تیم جستجوگرها و Moz آنها را برخی از آموزش های بسیار جذاب سفارشی ارائه.  این بدان معنی است که شما می توانید رویدادهای آموزشی چند روزه تحویل داده شده از طریق webinar 

جستجوگرها که کار می کند برای همه آن را به عنوان یک آموزش ارزان نیست. من می خواهم بگویم که شما باید برخی از پس انداز برای ثبت نام در این آموزش کارشناسی ارشد جستجوگرها.

با این وجود، من می توانم به شما اطمینان می دهد که شما بسیاری از ساختمان لینک برایان و استراتژی های محتوا یاد بگیرند. همچنین، شما قادر خواهید بود به تماشای مطالعات موردی زندگی واقعی و استراتژی های جستجوگرها ثابت شده است.

در اینجا جدول مطالب :

ماژول 0 : چه کار در حال حاضر در جستجوگرها
ماژول 1: لینکراتورها
ماژول 2: صفحه قدرت
ماژول 3 : ارتقاء محتوا و لینک ساختمان
ماژول 4 : بهینه سازی محتوا برای سیگنال های UX
شما باید در نظر گرفتن نگاهی به آموزش جستجوگرها بعدی برایان است.برایان یکی از بازیکنان مورد علاقه من در صنعت جستجوگرها است و او در حال انجام آسیب جدی در SERPs. کودوس به برایان!

قيمت

شما می توانید قیمت ها را در اینجا هر بار که برایان راه اندازی آموزش های جدید بررسی کنید.

10. Gotch SEO آکادمی

Gotch SEO Academy یک پلت فرم آموزشی جستجوگرها با دوره های متعدد است.

محبوب ترین دوره کلاه سفید جستجوگرها دوره تسلط است.

این دوره کسب و کارها را نشان می دهد که چگونه یک استراتژی جستجوگرهای محتوا محور و کلاه سفید را اجرا کنند.

با 'بنیاد' شروع می شود، که بهینه سازی فنی و بهینه سازی UX را پوشش می دهد.

سپس، ماژول زیر به شما نشان می دهد که چگونه برای پیدا کردن کلمات کلیدی، کلمات کلیدی واجد شرایط، و سپس چگونه برای ایجاد محتوا در اطراف هر کلمه کلیدی واجد شرایط است.

ماژول سوم به لینک اکتساب و ارتقاء محتوا اختصاص داده شده است.

در نهایت، ماژول چهار به شما تاکتیک های پیشرفته شما می توانید استفاده کنید برای تقویت رشد ترافیک جستجوی ارگانیک خود را نشان می دهد.

کلاه سفید سئو تسلط مناسب برای هر کسب و کار است که می خواهد برای نگه داشتن اعدام جستجوگرها خود را در خانه (به عنوان مخالف به استخدام یک آژانس گران قیمت است که احتمالا نتایج را افزایش نمی دهد.)

در حال حاضر در اینجا یک دوره برای جستجوگرها است که ارزش وقت خود را!

قيمت

دو گزینه!

یک بار: $997

5 اقساط: $297

11. ترافیک اتاق فکر

ترافیک اتاق فکر فوق العاده منحصر به فرد جستجوگرها آموزش جامعه میزبانی شده توسط یک برنامه پیام رسانی محبوب است:

اسلاک!

این شوخی نیست:

من در مورد جامعه حق بیمه کاملا صحبت می کنم.

ترافیک اتاق فکر اجازه می دهد تا شما را به دست آوردن دسترسی به بسیاری از محتوای فرایند، فیلم ها، قالب ها، webinars عالی، و برخی از ابزار خنک رایگان است که شما قادر نخواهد بود برای گرفتن در جای دیگر.

شما همچنین قادر خواهید بود برای دسترسی به نیک Eubanks، مت باربی، و ایان هاولز.

اینها استادان جستجوگرها واقعی هستند!

این یاران صدها میلیارد بازدید کننده وب سایت را از طریق هنر جادویی جستجوگرها بدست آورد.

درست است:

کارشناسان واقعی، اینجا!

این دوره اجازه می دهد تا شما را از SEOs که در واقع انجام کار به صورت روزانه یاد بگیرند.

شما می توانید بالدرداش جست و خیز و حقایق آبدار واقعی داده شده به شما توسط افرادی که زندگی می کنند و تنفس داده ها و اقدام!

در اینجا، شما را به:

دریافت پاسخ از مثبت واقعی
یادگیری فرایندهای مقیاس پذیر برای افزایش نتایج جستجوگرها خود را
دریافت تکنیک ها، استراتژی ها، و تاکتیک های همیشه سبز
استفاده از منابع تنها اعضا
قيمت

دو گزینه!

پرداخت ماهانه: $119
پرداخت ماهانه: $1,190

12. آموزش طرح

آموزش بلوپرینت عضویت در سال برای آژانس های جستجوگرها است. عضویت همراه با دسترسی به آموزش های ویدئویی، SOPs،

برخی دیگر 6 هفته به طول خواهد انجامید و زمان مطالعه بیشتری را مطالبه خواهند کرد.

در اینجا آنچه مهم است:

که شما قادر به استفاده حداکثر از شانس را به یک دوره آنلاین از یک دانشگاه بسیار معتبر آمریکایی برای افزایش مهارت های جستجوگرها خود را.

قيمت

قیمت ها در هر دوره متفاوت است.

چيز اصلي که بايد بفهمي؟

که این یک فرصت باور نکردنی برای شما به استفاده از منابع آنلاین از یک منبع فوق العاده معتبر است.

نگاهی به زمان، مطالعه سخت، دریافت گواهی، و تبدیل شدن به استاد اصلی جستجوگرها است.

19. Lynda – آموزش جستجوگرها و آموزش

Lynda.com منبع بزرگ برای هر کسی که به دنبال بهبود دانش خود را از بازاریابی ، کسب و کار ، گوگل AdWords و ، البته ، جستجوگرها!

در Lynda، شما می توانید دسترسی به بیش از 30 دوره های مختلف است که به شما همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد جهان شگفت انگیز جستجوگرها آموزش.

کلید واژه استراتژی تحقیق ، جستجوگرها پیشرفته ، جستجوگرها فیلم ها ، جستجوگرها محلی ، لینک ساختمان ، و یا حتی چگونه به بازار برنامه های خود را با دنبال کردن جستجوگرها بهترین شیوه.

Lynda.com محل برای شما برای پیدا کردن بهترین دوره جستجوگرها و کشف یک لوتا کل موضوعات مختلف جستجوگرها مربوط است.

همچنین بیش از 1300 آموزش های ویدئویی شما می توانید تماشا برای به دست آوردن بینش جستجوگرها بیشتر وجود دارد.

قيمت

محاکمه رایگان

30 روز به صورت رایگان!

اساسی

برای € 14.95 در ماه ، شما می توانید یادگیری نامحدود از تمام دوره های Lynda 6،189 (که بدیهی است شامل دوره های جستجوگرها) ، شما می توانید به تماشای بر روی قرص خود را ، تلویزیون ، تلفن و یا کامپیوتر ، و ارزیابی پیشرفت خود را با quizzes.

بیمه

برای € 24.95 در هر ماه ، شما دسترسی به تمام چیزهایی که شما می توانید در ماژول اساسی لذت ببرید به دست آورید ، اما شما همچنین فایل های پروژه برای تمرین و شانس مشاهده آفلاین برای یادگیری هر زمان ، هر کجا دریافت کنید.

20. آموزش جستجوگرها از چتر دریایی

چتر دریایی یکی از سریع ترین آژانس های دیجیتال در حال رشد جهان با دفاتر در سراسر جهان، از جمله لندن، نیویورک و سان فرانسیسکو در میان دیگران است.

آنها ارائه طیف وسیعی از دوره ها از اصول جستجوگرها را از طریق به گزینه های پیشرفته تر، مانند جستجوگرها فنی، بازاریابی محتوا و بهینه سازی یوتیوب.

شما می توانید دوره های کلاس درس یک روزه را در یکی از دفاتر خود، یا از طیف وسیعی از گزینه های دوره مجازی، متناسب و خصوصی انتخاب کنید.

انعطاف پذیری دوره های خود را باعث می شود آنها را یک انتخاب عالی برای هر دو افراد و یا شرکت های بزرگتر به دنبال آموزش کل تیم.

قيمت

جلسات کلاس درس فردی هزینه $549 اما قیمت گذاری انعطاف پذیر برای رزرو های متعدد وجود دارد.

قیمت گذاری دوره خصوصی بستگی به مکان ها، اندازه گروه ها و سطح خیاطی مورد نیاز دارد.

نتیجه
که آن را برای لیست من از بهترین دوره های جستجوگرها و گواهینامه ها را امتحان کنید.

همانطور که شما توانستهید بفهمید، این ها منابع متفاوتی هستند که هزینه های متفاوتی دارند.

هدف من این بود که به شما کثرت از وب سایت ها و منابع معتبر دانش برای شما برای رفتن از جستجوگرها newbie به استاد در سرعت خود را.

اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این دوره ها و گواهینامه های آنلاین، آموزش جستجوگرها خود را دریافت کنید، و حکومت دریاهای آنلاین!

به سلامتی!

همچنین ببینید:

چگونه به نوشتن جستجوگرها دوستانه محتوا (گام به گام راهنمای)
10 جستجوگرها اولین مراحل برای جدید

'سریع ترین تم جستجوگرها برای وردپرس' زندگی می کند تا نام آن.

این تم فوق العاده سریع ، جستجوگرها دوستانه طراحی شده برای عملکرد بالا است.

این پشتیبانی غنی از snippet، پشتیبانی CSS سفارشی، ساخته شده در بررسی و سیستم نظر و البته، مدیریت آگهی است.

علاوه بر این ، آن را در راه است که به موتور جستجو می گوید که دقیقا کدام بخش از وبلاگ خود را که ، بهبود نمایه سازی صفحه خود را و ، تا حد ، توری شما رتبه بالاتر در SERPs.

این عملکرد باور نکردنی می کند با هزینه می آیند, هر چند: طرح کلی تا به گزینه های تجسم نسبتا متوسط, و طراحی ساده خود را ممکن است خاموش کردن برای برخی از.

این تم در اطراف گرفتن بهترین تجربه برای مخاطبان خود ساخته شده است، اما آن را برای بازاریاداران فن آوری زرنگ طراحی شده است که به طور موثر می تواند اهرم تمام گزینه های آن را ارائه می دهد.

مزایای بالقوه این الگو به سادگی شگفت انگیز است.

۲- Jevelin

یکی از محبوب ترین تم ها ، Jevelin چند منظوره ، آماده تلفن همراه ، وردپرس تم حق بیمه است.

بسته ۵۹ دلاری شامل تم، به روز رسانی های آینده، و پشتیبانی ۶ ماهه از شافلهوند (توسعه دهنده Jevelein) است.

علاوه بر این ، آنچه شما یک فضای کار بسیار انعطاف پذیر با بیش از 40 عناصر با سبک های مختلف ، 9 هدر های مختلف (از جمله parallax) ، همه با طرح بندی بالا ، چپ ، و راست است.

شما گزینه های صفحه گذاری متعدد و شما می توانید آرم های مختلف برای سایت های موبایل و دسکتاپ خود را ایجاد کنید.

سفارشی سازی و رابط کاربر نسبتا روشن و ساده برای استفاده و شما می توانید تقریبا تمام گزینه ها از پانل مدیریت دسترسی داشته باشد.

یکی از بزرگترین نقاط فروش این موضوع ادغام WooCommerce است.

این اساسا اجازه می دهد تا شما را به ایجاد یک سایت بازار نوع که در آن شما می توانید تقریبا هر چیزی به فروش می رسانند.

علاوه بر WooCommerce، آن را ساخته شده است در پلاگین انقلاب لغزنده برای اسلایدشوها و تماس با فرم 7 پلاگین برای انواع مختلف فرم، که باعث می شود آن را یک تم ایده آل برای طراحی landers مختلف و قبل از landers.

این تم بسیار انعطاف پذیر است.

تعجبی ندارد که آن را توسط بسیاری از وب سایت های شرکت ها و کسب و کار استفاده می شود، و همچنین فروشگاه های مختلف آنلاین است.

این واقعا یکی از بهترین تم وردپرس برای بازاریاداران وابسته است.

3. چارچوب پیدایش

همانطور که عنوان می گوید، این یک چارچوب وردپرس است، به جای یک تم.

قابلیت باقی می ماند همان -- آن را فقط به این معنی است که تم ها باید ایجاد شده و یا دانلود از بازار پیدایش.

هزینه یک بار به شما پشتیبانی نامحدود خالص, آموزش و چارچوب خود را.

تم های اضافی باید به طور جداگانه خریداری شود، هر چند.

افزودن چارچوب پیدایش به سایت WP شما نیاز به مهارت کمی دارد.

برای تلاش خود را، شما با طیف گسترده ای از ابزار ها و گزینه ها به خیاط نگاه و احساس به عنوان شما مناسب می بینید پاداش.

با از جمله پیدایش، شما دسترسی به یک تن از گزینه های تم، در ساخته شده ابزارهای جستجوگرها، گزینه هایی برای ارائه محتوای خود را در بیش از یک ستون، و نوار جانبی کاملا قابل تنظیم است که می تواند هر دو چپ و راست قرار داده شده است.

گيلاس بالاي پنيرکيک نيويورک؟

ویژگی های ساخته شده در!

از جمله این موارد می توان به پشتیبانی چند رسانه ای، صفحات جدول بندی شده،

در حالی که ممکن است برای استفاده خاص تر از دیگر تم های انعطاف پذیر تر ساخته شده است، یک چیز مطمئن است: آن را فقط زیبا!

این یک آهنگساز بصری یکپارچه است که اجازه می دهد تا شما را به کشیدن و رها کردن عناصر و ایجاد صفحات وب غنی از محتوا بدون هیچ دانش کدنویسی، همه در حالی که نگه داشتن طراحی پاسخگو است.

این یک مجری اسلایدشو یکپارچه، یک جعبه نور (سبک پاپ آپ) گالری عکس، و تمام چیزهای خنک دیگر شما ممکن است برای انتشار وب خود نیاز دارند.

حتی اگر آن را به سمت سایت های مجله به سبک بشود، آن را نباید توسط بازاریاب وابسته دور انداخته شود.

این ادغام WooCommerce، bbPress و پلاگین BuddyPress، و آن را به خوبی گرد تم است که می تواند برای تقریبا هر چیزی استفاده می شود.

یکی دیگر از ویژگی های جالب این است که آن را چند زبانه آماده است.

می خواهید برای ایجاد یک مجله مواد مخدر غیر انگلیسی؟

این احتمالا تم شما می خواهم برای رفتن است!

همانطور که شما ممکن است حدس زده اند، قیمت 59 دلار است.

من می دانم: هنوز هیچ تم وردپرس رایگان برای شما برای بررسی!

8. KUPON

تم با کمی پیچ و تاب، KUPON برای معاملات روزانه و وب سایت کوپن ساخته شده است.

این ساده برای استفاده، با یک رابط بسیار تمیز، و تمام ویژگی های لازم مورد نیاز برای ساخت یک سایت کوپن کاملا کاربردی گنجانده شده است - بدون نیاز به هر پلاگین شخص ثالث.

KUPON تا به فروشندگان WC یکپارچه و WooComerce که مقابله با Backend، سبد خرید، پرداخت، و توابع بازار دیگر برای سایت شما.

علاوه بر این ، آن را یکپارچه WooCommerce کوپن پی دی اف -- ابزار است که باید برای هر کوپن احترام به خود و وب سایت کوپن داشته باشد.

علاوه بر این استفاده آشکار، KUPON بزرگ است برای بازاریاداران وابسته که نیاز به یک چارچوب جامد برای ارائه کاتالوگ های متعدد و متنوع برای تمام شرکای وابسته خود را، و جستجو و مرتب کردن گزینه های موجود آن را نسیم برای بازدید کنندگان خود را برای پیدا کردن آنچه که آنها به دنبال.

در سمت بصری، KUPON دارای آرایه ای از گزینه ها برای سفارشی سازی، طراحی شده توسط آهنگساز بصری و مداد زرد بصری CSS ویرایشگر سبک.

به عنوان یک سود اضافه شده، آن را کمی مقرون به صرفه تر از تم های دیگر است.

در واقع به قیمت 49 دلار می توانید تمام به روز رسانی های آینده و پشتیبانی 6 ماهه را دریافت کنید.

9. Doo

سادگی نام آن برای دو بسیار مناسب است.

تعیین شده به عنوان یک 'جلو پایان ابزار طراحی' آن را معاملات کمی از سفارشی سازی عمیق تم های دیگر ارائه برای تجربه آسان، سریع، و بدون frills.

در حالی که هدف نهایی Doo است وب سایت های سنگین وظیفه نیست ، آن را تقریبا ایده آل برای بازاریابی وابسته و آن را کردم تعداد سخاوتمندانه ای از ویژگی های شامل.

سرصفحه ها، پاورقی ها، و نوارهای جانبی کاملاً قابل تنظیم هستند، همان طور که فرم های تسلیم، فرم های جستجو و فیلتر هستند.

این سازگار با اشتراک YITH، فروشندگان WC، و تماس با فرم 7 پلاگین.

Doo دارای یک قسمت کد پی اچ پی/جی اس یکسان با تم KUPON است، و همچنین شامل یک ویرایشگر CSS مداد زرد (با قیمت ۲۵ دلار) است.

در 39 دلار، قیمت پایه کاملا کمی پایین تر از حد معمول است.

با این حال ، شما باید بدانید که پلاگین WooCommerce در قیمت که بدان معنی است که شما باید برای آن پرداخت گنجانده نشده است.

هزینه اضافی برای WooCommerce واقعا چیزی نیست که

همانطور که از نام نشان می دهد، این یکی دیگر از کسانی که وابسته به تم وردپرس متخصص در تخفیف و کوپن بازاریابی وابسته است.


بر اساس یک چارچوب bootstrap، خود را به عنوان «کامل ترین معاملات، تخفیف ها و کوپن های تم وردپرس» خیال می کند.


باز هم ، این تم مقیاس پذیر است در سراسر تمام اندازه صفحه نمایش و سیستم عامل ، آن را بسیار سریع است ، اما آن را ارائه می دهد گزینه های طراحی و سفارشی سازی محدود است.


این سازگار با PayPal, اسکریل, راه راه, ایده آل و PayU, اجازه می دهد شما را به استفاده از تمام این گزینه های پرداخت و به حداکثر رساندن درآمد بالقوه خود را.


همچنین با MailChimp کار می کند، اجازه می دهد شما را آسان و جامع کمپین های بازاریابی ایمیل.


کوپن ایکس ال دارای یک بسته تجزیه و تحلیل یکپارچه همراه با سیستم ردیابی CTR ساخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا عملکرد سایت خود را با سهولت ارزیابی کنید.


زن و شوهر دیگر از ویژگی های شسته و رفته هستند وابسته پنهان کردن -- که باعث می شود شرکای خود را خصوصی -- و گزینه های مکان جغرافیایی برای فروشگاه ها.


مجوز به طور منظم 49 دلار است، و آن را کمی مقرون به صرفه تر از برخی از تم های دیگر است.


به عنوان یک سود، رویکرد نسبتا باریک فکر به این معنی است که آن را واقعا برای هدف خود بهینه سازی شده است، بنابراین شما واقعا نمی توانید با این موضوع اشتباه اگر شما به دنبال ساخت یک سایت کوپن ساده و موثر است.


16. صدا

در حالی که صدا بیشتر در ناشران روزنامه و وبلاگ با هدف، آن را نیز می تواند برای تجارت الکترونیکی استفاده می شود، به لطف ادغام WooCommerce آن است.


این ارائه می دهد توانایی را به های paginated با چهار نوع مختلف pagination، پشتیبانی bbPress و WPreview برای برچسب ها و نظرات خود را.


شبیه به گزینه های دیگر، آن را پاسخگو، با ویجت های رسانه های اجتماعی، RTL (راست به چپ) پشتیبانی، فونت ها و رنگ های نامحدود، و گزینه های تم پیشرفته است.


در حالی که آن را کمی محدود تر از برخی از تم های دیگر بصری تمایل, آن را هنوز هم تا به مقدار نسبتا گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی با 7 طرح بندی های مختلف برای انطباق به نظر می رسد سایت خود را به نیازهای شما.


علاوه بر این، آن را ساخته شده است در گزینه های عملکرد است که به شما اجازه می دهد برای بهینه سازی زمان بارگذاری خود و عملکرد کلی سایت برای لذت بخش ترین تجربه کاربر.


اگر چه آن را هیچ چیز زمین شکنی ارائه نمی دهد، این موضوع بزرگ است و می تواند فقط چیزی است که شما به دنبال آن بود.


در حالی که آن را دقیقا ارزان نیست - در $69 – آن را هنوز هم ارزش نگاه.


17. TopClass


تم قالب HTML5، TopClass با bootstrap، HTML5 و CSS ساخته شده است.


این فوق العاده همه کاره است و می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای ساخت تقریبا هر نوع وب سایت.


این شامل تمام ویژگی های استاندارد، و آن را جستجوگرها آماده، با قابلیت parallax شامل.


که می شود گفت، این یکی از مضامینی است که نیاز به برخی دانش فنی و تمایل به سرهم بندی دارد تا بهترین آن را بسازد.


TopClass دارای پشتیبانی ایزوتوپ شامل, که واقعا لازم است آن را به عنوان گزینه های سفارشی سازی بصری نسبتا محدود – آن را کردم تنها سه یا چهار سبک صفحه های مختلف با تغییرات رنگ سه.


با این حال ، آن را بسیار ارزان -- $ 16.




اگر شما خواهد شد و دانستن چگونه به سرهم بندی با آن، می توان آن را مورد استفاده قرار گیرد برای ساخت تقریبا هر نوع سایت شما می توانید 

منبع https://www.mobidea.com/academy/affiliate-wordpress-themes/

Comments

Popular posts from this blog

حداقل مساحت کابین آسانسور

تابلو برق چیست؟ - انواع تابلو برق

PPP و PPPoE چیست؟