چگونه موهای قهوه ای کاراملی بدست آوریم

 چه کسی عاشق این نیست که کمی کارامل خامه ای بخورد؟ و وقتی صحبت از رنگ موی شما می شود ، افزودن رنگ کاراملی می تواند نوعی شیرینی به ظاهر شما بیفزاید. ما کاملاً عاشق موهای قهوه ای کارامل برای ماه های بهار و تابستان هستیم. این سایه گرم و طلایی تقریباً در مورد همه افراد زیباست ، مخصوصاً آنهایی که رنگ پوستشان گرم است. از موهای کاراملی قهوه ای روشن تا رنگ موی کاراملی تیره ، امکانات بسیار زیادی وجود دارد. آیا می خواهید از رنگ موی قهوه ای لذت ببرید؟ در اینجا مواردی است که شما باید در مورد نحوه بدست آوردن رنگ قهوه ای کاراملی و همچنین نحوه مراقبت از رنگ جدید و خیره کننده خود بدانید.


چگونه موهای کارامل را از بین ببریم
موهای کارامل با رنگ های زیبا ، طلایی و خورشید بوسیده مشخص می شوند که می توانند ظاهر شما را روشن کنند. موهای قهوه ای کاراملی ویژگی های یکسانی دارند اما این هایلایت های طلایی با یک پایه قهوه ای ترکیب شده و جلوه ای غنی ایجاد می کنند. آیا می خواهید رنگ کاراملی در خانه دریافت کنید؟ آن کار را تمام شده فرض کن! به خواندن ادامه دهید تا ببینید کدام محصول رنگی مناسب شماست.

رنگ موی L'Oréal Paris Superior Preference Fade-Defying Shine Permanent Define Fade-Brown را در قهوه ای طلایی متوسط ​​امتحان کنید که رنگ ماندگاری و درخشندگی درخشان به مو می دهد. همچنین هفته ها کم رنگ می شود و این بدان معناست که دیگر نگران لمس مکرر نخواهید بود.
رنگ موی L’Oréal Paris Excellence Créme Permanent Triple protection در رنگ طلایی روشن نه تنها سایه زیبایی از کارامل است ، بلکه این رنگ 100٪ پوشش موی خاکستری را نیز فراهم می کند. همچنین با کمپلکس Pro-Keratine فرموله شده است که از مو در هنگام رنگ آمیزی در برابر آسیب محافظت می کند.

این رنگ های مو گزینه های زیبایی از رنگ قهوه ای روشن تا متوسط ​​با تن گرما هستند - مناسب برای ماه های گرمتر. اگر علاقه مند به رفتن به سالن هستید ، از رنگ آمیزان خود در مورد موارد برجسته balayage س askال کنید ، که می تواند یک روش نگهداری کم برای افزودن رنگ کارامل به موهای شما باشد ، بدون اینکه مرتباً ریشه های خود را لمس کنید.

چگونه از موهای کارامل موی خود مراقبت کنیم
پس از دستیابی به رنگ کاراملی زرق و برق دار خود ، باید تدابیری را برای اطمینان از سالم ماندن آن در نظر بگیرید. وقت آن است که مرتب مراقبت از موهای خود را بالا ببرید تا رشته های شما در شکل مناسب قرار گیرند. این نکات را دنبال کنید تا به یال مراقب رنگ خود کمک کند تا بهترین حالت را داشته باشد.

نکته شماره 1 به سیستمی برای موهای رنگ شده بروید
انتخاب شامپو و نرم کننده مناسب برای موهای رنگ شده امری حیاتی است ، زیرا برخی از آنها دارای موادی هستند که می توانند رنگ مصنوعی را از موهای شما پاک کنند. شامپو محافظت از لرزش رنگ L’Oréal Paris Elvive Color Vibrancy و نرم کننده محافظت از Vibrancy رنگ L’Oréal Paris Elvive را امتحان کنید. این محصولات به طور خاص برای موهای رنگ شده ساخته شده اند - بنابراین به شما کمک می کند تا رنگ موهای شما محو نشود و در عین حال درخشش نیز داشته باشد.
نکته شماره 2 هر هفته یا دو بار از ماسک مو استفاده کنید
با دادن نرم کننده های عمیق ، کمی عشق اضافی به موهای خود نشان دهید. هفته ای یک یا دو بار ، به جای تهویه مطبوع خود از L’Oréal Paris Elvive Total Repair 5 Power Restore Multi Use Restore استفاده کنید. بعد از اتمام شامپو ، ماسک مو را بزنید و قبل از شستشو آن را به مدت سه تا پنج دقیقه روی موهای خود بگذارید. رشته های صاف و عمیق مطبوع خواهید ماند. اگر می خواهید حتی بیشتر آبرسانی کنید ، این روش درمانی می تواند به عنوان یک محصول مرخصی نیز استفاده شود. نگران نباشید ، آن را به طور معمول روی موهای خود خیس یا خشک قرار دهید و حالت دهید.

نکته شماره 3 اگر موهایتان برنز می شود از شامپو بنفش استفاده کنید
گرچه رنگ های گرم و غنی مو غیر قابل انکار خیره کننده هستند ، اما غیرمعمول نیست که بعد از مدتی کمی برنز شوند. اگر شروع به مشاهده رنگهای نامطلوب زرد یا نارنجی کرد که به زودی نگاه می کنید ، هفته ای یکبار به دنبال یک شامپو و نرم کننده بنفش باشید. ما شامپو بنفش بنفش L’Oréal Paris Elvive Color Vibrancy را برای موهای رنگ شده و نرم کننده L’Oréal Paris Elvive Color Vibrancy Purple را برای موهای رنگ شده پیشنهاد می کنیم. رنگدانه های بنفش موجود در این محصولات به خنثی سازی برنج کمک می کند و رنگ موهای شما در بین جلسات رنگ آمیزی به نظر می رسد.
نکته شماره 4 از درمان GLOSS استفاده کنید
چند هفته پس از دستیابی به رنگ موی کاراملی خود ، براق کننده مو را بگیرید تا یکپارچگی رنگ خود را حفظ کنید. آنچه قبلاً درمانی بود که نیاز به مراجعه به سالن داشت ، اکنون تنها در یک مرحله در راحتی منزل شما انجام می شود. L’Oréal Paris Le Color Gloss Toning Gloss Toning In-Shower Toning Gloss باعث می شود شما بتوانید به راحتی به شما یک درمان براق در خانه بدهد. نه تنها باعث افزایش رنگ و رنگ طبیعی مو می شود ، بلکه به آن یک دوز اضافی درخشش و حالت دهنده عمیق نیز می بخشد. برای تقویت موهای رنگ کاراملی خود ، سایه Rich Brunette را انتخاب کنید.


نکته شماره 5 گرما را پایین بیاورید
همانطور که دوش آب گرم لوله کشی بعد از یک روز طولانی احساس زیبایی می کند ، بهترین انتخاب برای رنگ موی جدید شما نیست. آب فوق العاده گرم نه تنها می تواند موهای شما را خشک کند بلکه باعث می شود رنگ موهای قهوه ای کاراملی شما کسل کننده به نظر برسد و یا حتی کمرنگ شود. صفحه را کم کنید تا رشته های رنگی شما سالم و براق بمانند.
منبع : 

Comments

Popular posts from this blog

حداقل مساحت کابین آسانسور

تابلو برق چیست؟ - انواع تابلو برق

PPP و PPPoE چیست؟