مواردی که باید هنگام خرید لباس بارداری مدنظر قرار دهید

 باردار بودن و بچه دار شدن ، به ویژه اولین مورد ، مانند هیچ تجربه دیگری نیست که شما هرگز تحمل کنید.


این دست ها یکی از ویژه ترین لحظات زندگی شماست و چیزی (که بیشتر مادران) می خواهند برای همیشه به خاطر بسپارند.

من این را سبک می گویم زیرا بارداری برای برخی از افراد ممکن است بسیار خشن باشد ، بنابراین اگر اکثر تجربه خود را مسدود کرده اید شما را سرزنش نمی کنم.

اگرچه بارداری بسیار زیبا است ، اما می تواند کارهای دیوانه کننده ای برای بدن شما انجام دهد ، بنابراین جای تعجب نیست که شما می خواهید زیبا به نظر برسید و آن برجستگی را به رخ بکشید! شما قطعات سخت را تحمل کرده اید ، وقت آن است که قطعات خوب را به نمایش بگذارید ، مادر.

ما می خواستیم در مورد چگونگی و زمان خرید لباس بارداری به شما اسکروپ داخلی بدهیم ، زیرا بدن شما در دوران بارداری به طور مداوم تغییر می کند و شما ممکن است تصور نکنید که کجا و چه زمانی باید نگاه کنید.

اکنون ، ما می فهمیم ، هر مادر متمایز متفاوت است ، درست مثل هر کس متفاوت است. شما ممکن است مادری باشید که دوست دارد شلوار چسبان را به طور منظم تکان دهید ، مادری که دوست دارد تا آنجا که ممکن است به نین لباس بپردازد ، یا شاید شما فقط جایی در وسط باشید.

اولویت شما هرچه باشد ، مهمترین چیز این است که در پوست خود احساس راحتی و زیبایی کنید زیرا در حال رشد یک انسان درون خود هستید! شما در اصل یک ابرقهرمان هستید.


آیا واقعاً به لباس بارداری احتیاج دارم؟
اولین موارد ، لباس بارداری چقدر ضروری است؟ و پاسخ من به آن بسیار است!

به من اعتماد کنید ، ممکن است شما در 3 ماه اول در آن شلوار جین Levi قرار بگیرید ، اما هنگامی که شکم شروع به باز شدن می کند ، آن دکمه نیز خواهد شد!

من می دانم که وقتی لباس بارداری را برای اولین بار می شنوی ، به فکر لباسهای تار و ساده ، بی ادعا می افتی ، اما لباس بارداری از آنچه والدین یا مادربزرگ ها و مادربزرگ های ما ارائه داده اند ، جهش کرده است.

شما می توانید چند قطعه زیبا یا به سادگی یک شلوار جین زیبا پیدا کنید که از ابتدا تا انتها برجستگی شما را در خود جای دهد و صادقانه بگویم ، بعد از اینکه لباس بارداری را امتحان کردید ، هرگز نخواهید برگردید. این واقعاً راحت ترین لباسی است که می توانید خریداری کنید.

اگر بدنبال یک لباس تابستانی زیبا و زیبا هستید ، بیشتر از این به دنبال آن نباشید. لباس بارداری برگشت پذیر Trifle ما دو لباس در یک است! و بهترین نگاه تابستانی برای نشان دادن دست انداز شماست.

یا شاید شما دنبال یک شلوار جین راحت و در عین حال زیبا هستید که می توانید روزانه بپوشید. نگران نباشید ، ما شما را تحت پوشش قرار دادیم. Our Maternity Maternity Jean 32 ”یک جفت شلوار جین مناسب برای کل سفر بارداری شما و همچنین در آینده است.

چه موقع لباس بارداری بخریم
بسیار خوب ، بنابراین شما تازه متوجه شدید که باردار هستید. شما ذوق زده و آماده هستید و می خواهید همه چیز مربوط به نوزاد را که از همه اینستاگرامرهای مورد علاقه خود دیده اید ، خریداری کنید.

متوقف کردن.

ما اکیداً توصیه می کنیم صبر کنید تا جایی که نتوانید در لباس های موجود خود قرار بگیرید. این به این دلیل است که وقتی باردار هستید ، بدن هر زن متفاوت می شود و البته هورمون ها نیز تغییر می کنند.

ممکن است در ابتدای بارداری خود چیزی را دوست داشته باشید و سپس 4 یا 5 ماه در مسیر پی ببرید که خیلی کوتاه است یا کاملاً مناسب نخواهد بود ، کاش اندازه ام بالا برود یا شاید شما فقط دوست نداشته باشید آن دیگر

نکات مربوط به لباس بارداری
ما درک می کنیم که ظاهر خوب و احساس راحتی از اولویت های اصلی شما در مورد لباس بارداری است ، به همین دلیل ما 6 نکته مفید را برای شما جمع آوری کرده ایم.

1. ابتدا کمد خود را بخرید

قبل از اینکه به دنبال یک لباس بارداری زیبا یا یک شلوار جین کشدار مناسب بروید ، نگاهی به کمد خود بیندازید و ببینید چه لباسی دارید که می تواند شکم رشد شما را تحمل کند.

به عنوان مثال ، ممکن است چند لباس ماکسی گشاد پشت کمد آویزان داشته باشید که فراموش نکرده باشید یا چند پیراهن زیبا و گلدار مناسب برای این مناسبت.

خرید کمد لباس شما را متعجب خواهد کرد ، به من اعتماد کنید! ساخت قطعاتی که در حال حاضر دارید نه تنها بسیار ارزان نیست بلکه بسیار پایدار و سازگار با محیط زیست است.

اگر از من بخواهید یک برد است.
2. خرید دست دوم

بیشتر والدین در تلاشند تا پول خود را برای جنبه های مهم تری مانند تمام آینده فرزندشان پس انداز کنند!

ما به شما پیشنهاد می کنیم به چند مورد از فروشگاه های محلی مورد علاقه خود که در بازار انبارها هستند ، سر بزنید و از قفسه ها ظاهر خوبی داشته باشید. از میزان یافتن و وضعیت مناسب آنها تعجب خواهید کرد (از آنجایی که فقط چند ماه یکبار پوشیده می شوید).

3. قرار است چه کار کنی؟ عملکرد چیست؟

اگر قرار است تا زمان موعد مقرر در یک دفتر کار خود را ادامه دهید ، ممکن است به 4 جفت شلوار جین حاملگی نیازی نداشته باشید. کارهایی را که برای 10-11 ماه آینده انجام می دهید ، انجام دهید و بر این اساس خرید کنید.

اگر می دانید که در حدود 7 ماهگی به یک عروسی می روید پس از آن لباس بپوشید و یک لباس باردار زیبا بخرید که شکم آن را نشان می دهد. یا شاید شما به تناسب اندام خود رسیده باشید ، تعداد زیادی شلوار استرچ زیبا و راحت وجود دارد که این کار را انجام می دهند.

اگر هدف شما صرفه جویی در هزینه است ، و تصور می کنیم بیشتر والدین انتظار دارند ، پس نیازی به خرید کمد لباس کاملاً جدید نیست.

ما پیشنهاد می کنیم چند قطعه اصلی یا حتی 2-3 قطعه مشابه را که می دانید می توانید روزانه بپوشید ، تقریباً در هر محیطی خریداری کنید.

و راستش را بخواهید ، تمرکز مردم بیشتر روی همان دست انداز شما خواهد بود تا همان شلوار جینی که در 3 روز گذشته پوشیده اید.
4. چه نوع لباس زیر بارداری؟

اینجاست که کمی مشکل می شود اما ما حدس می زنیم تا به شما کمک کنیم تا حمایت و راحتی خود را حفظ کنید.

0-3 ماه بارداری: برای این مرحله یک سوتین نرم ، کششی و حمایتی غیر سیمی انتخاب کنید زیرا پستان شما می تواند تا 3 فنجان افزایش یابد و نسبتاً دردناک باشد.

3-8 ماه بارداری: هر سوتین پرستاری با طراحی مناسب در این مرحله از سیم های انعطاف پذیر تا سوتین های لیوان نرم با 6 قلاب و چشم برای پشتیبانی و گسترش بیشتر مناسب است زیرا رشد زیادی اتفاق نمی افتد اما رگه های شما افزایش می یابد.

8-9 ماه بارداری: دنده شما در وسیع ترین حالت قرار دارد بنابراین اگر در حال خرید سوتین هستید ، اندازه باند را کوچکتر (و اندازه فنجان بزرگتر) بخرید زیرا بعد از به دنیا آوردن فرزندتان ، دنده شما به طرز چشمگیری کاهش می یابد.

0-4 هفته پس از بارداری / شیردهی: به دلیل تولید شیر مورد نیاز ، پستانهای شما در حداکثر اندازه ، وزن و حساسیت خود را دارند. سوتین بدون درز شما نیز از 3 ماه اول بارداری در اینجا مفید خواهد بود.

ما توصیه می کنیم:
5. ساده نگه دارید

مطمئناً لحظاتی وجود خواهد داشت که شما می خواهید تا نه درجه لباس بپوشید و شکم در حال رشد خود را به رخ بکشید و انتظار کمتری هم نداریم.

اما ، برای بارهای دیگر ، ساده نگه داشتن آن راهی عالی برای خرید لباس بارداری است.

اکنون ، شما همیشه می شنوید که مردم "فقط وسایل ضروری را بخرید" موعظه می کنند ، اما این درست نیست. رعایت اصول اولیه و تهیه یک یا دو جفت شلوار جین ، برخی از شلوار استرچ های راحت ، برخی پیراهن های اصلی و گلدار و چند کت و شلوار از جمله مواردی است که می توانید آنها را به بالا یا پایین بپوشید.

خرید چند کالای گران قیمت که بتواند به راحتی یک شلوار جین و پیراهن را به تن کند ، راهی عالی برای دستیابی به ظاهر حرفه ای تر و در عین حال راحت است.

از طرف دیگر ، پوشیدن یک پیراهن ساده و یک جفت شلوار چسبان راحت کاملاً گاه به گاه است و آن شکم را نیز برجسته می کند.

6. چه نوع کفشی؟

آه ، لذت کفش در دوران بارداری.

اگر شما چیزی مثل من هستید ، پاهای شما به اندازه ای قابل تشخیص متورم می شوند که یافتن کفش مناسب را بسیار دشوار می کند.

چیدن کفش مناسب برای تکمیل لباس خود در عین راحتی ، همیشه کار ساده ای نیست اما قطعاً یک ضرورت است!
آه ، لذت کفش در دوران بارداری.

اگر شما چیزی مثل من هستید ، پاهای شما به اندازه ای قابل تشخیص متورم می شوند که یافتن کفش مناسب را بسیار دشوار می کند.

چیدن کفش مناسب برای تکمیل لباس خود در عین راحتی ، همیشه کار ساده ای نیست اما قطعاً یک ضرورت است!

ما توصیه می کنیم کفشهایی را انتخاب کنید که احساس راحتی می کنند مانند کفشهای باز ، زیرا اینها باعث می شوند در این چند ماه آخر بارداری فضای پای شما گسترش یابد.

از طرف دیگر ، یافتن یک جفت کفش ورزشی مناسب اما انتخاب اندازه ای بالاتر از حد نرمال ، راهی عالی برای استفاده مناسب از آنها در اکثر سفرهای بارداری است.

لطفا کفش پاشنه دار یا پاشنه 6 اینچی را امتحان نکنید. هر چند وقت یکبار این خوب است اما بیش از هر چیز خطرناک است. آنها نه تنها به پاهای شما آسیب می رسانند بلکه می توانند باعث زمین خوردن شوند که آخرین چیزی است که شما به عنوان یک زن باردار می خواهید.

وقتی صحبت از لباس بارداری می شود ، همه متفاوت هستند. خواه بخواهید در طول آن 9 ماه لباس نهم بپوشید یا لباس راحتی و راحتی داشته باشید. به یاد داشته باشید ، این کاملا به شما بستگی دارد.

خوشبختانه وقتی باردار هستید ، لباس شما آخرین چیزی است که مردم به آن اهمیت می دهند. مردم خیلی بیشتر تمایل دارند که به جای شلوار استراتی که در هفته گذشته پوشیده اید ، در مورد نام کودک یا زمان تولد کودک صحبت کنند. مهمترین چیز این است که شما تا آنجا که ممکن است از سفر بارداری خود لذت ببرید و همه چیز را در حالی که می گذرد در یک لحظه انجام دهید.


Comments

Popular posts from this blog

حداقل مساحت کابین آسانسور

تابلو برق چیست؟ - انواع تابلو برق

PPP و PPPoE چیست؟